Pred nekaj leti smo z družino skupaj ustanovili svoje družinsko podjetje. To pa je skozi leta počasi raslo, vendar pa je rabilo nekaj let, da se je povsem ustalilo. Tako pa smo sedaj opazili, ko smo tudi nekoliko bolje poskrbeli za sam marketing podjetja, da to raste in raste. To pa je tudi posledično pomenilo, da smo imeli sedaj v temu podjetju veliko več dela, ki smo ga morali opravljati. To pa je pomenilo, da smo potrebovali nekoliko več osebja, ki bi nam lahko pomagalo pri temu delu, tako da bi jih zaposlili.
Največjo potrebo pa smo imeli po kakšni poslovni tajnici. Zato pa smo začeli to oglaševati, torej da se je v našemu podjetju odprlo novo delavno mesto, torej poslovna tajnica. Ta pa bi imela kar nekaj dela z razno obdelavo podatkov, opravljanje s klici, katerih smo sedja tudi dobili kar nekaj. Nato pa bi še odgovarjala na razna sporočila preko e-maila, spremljala in skrbela za razne finančne situacije ter skrbela za razne sestanke in organizacijo dogodkov.
Zaenkrat pa se nam je to delo zdelo zadostno, da bi za njega lahko poskrbela samo ena poslovna tajnica, vendar pa smo vedeli, da če bo to še vedno naraščalo, tako kot je do sedaj, bomo morali morda zaposliti še kakšno.
Na našo srečo, pa je bilo povpraševanja po takšnemu delu kar nekaj, tako da se je zelo hitro našla naša nova poslovna tajnica, katera pa je po uspešnemu razgovoru, dobila to službo.
Naša nova tajnica pa je res opravila odlično delo, tako da nam je sedaj res zelo pomagala, ter nam je olajšala ogromno dela. Zaenkrat pa je vse kazalo na to, da dela zanjo ni bilo preveč, kar pa je tudi potrdila sama, tako da se še nismo odločili za zaposlitev nove, oziroma dodatne poslovne tajnice, saj ni bilo potrebe po temu.